لپ تاپ دست دوم مناسب دانشجویان پزشکی لپتاپ استوک برای پزشکان و دانشجویان اطلاع وب | behtarin-laptop

لپ تاپ دست دوم مناسب دانشجویان پزشکی لپتاپ استوک برای پزشکان و دانشجویان اطلاع وب | behtarin-laptop

از نقاط قوت این محصول که مورد توجه قرار می گیرد می توان به وب کم، کارت خوان و اسپیکر از نوع بلندگوهای داخلی استریو اشاره کرد. بخرید، من که این لپ تاپو پارسال خریدم هم قیمت مناسبی داره و هم کیفیتش خوبه. البته در طراحی این محصول هیچ درایو نوری و سیستم عاملی وجود ندارد و این محصول با نام ASUS VivoBook R565MA نیز در بازار شناخته شده که می توانید آن را خریداری کنید. پردازندۀ مرکزی این لپ تاپ اینتل و از نوع Pentium N5030 و از نسل جدید پردازنده‌های Gemini Lake Refresh نیز برخوردار است که از فرکانس­های کاری 1.10 الی 3.10 پشتیبانی می­کنند. این پردازنده 4 هسته ­ای توان پشتیبانی از لیتوگرافی 14 نانومتری را نیز دارد. در عوض، گزارش‌های پزشکی را تحلیل کرده، می‌نویسد و یا لپ تاپ های گیمینگ ارزان ویرایش می‌کند.

  • این محصول وزن 1.68 کیلوگرمی و ضخامت 19.9 میلی متری دارد و از نمایشگری 14 اینچی از نوع IPS با رزولوشن FHD استفاده می‌کند.
  • به لطف طراحی بهینه در بخش بدنه ضخامت دستگاه 23.8mm می باشد که در کنار وزن مناسب، برای حمل و نقل و جا به جایی های روزمره گزینه متوسطی به شمار می رود و باتوجه به سخت افزار قوی و گیمینگ بودن دستگاه کاملا توجیه پذیر است.
  • این مشخصات صفحه نمایش، کار چندوظیفه ای بدون دردسر را برای دانشجویان پزشکی تضمین می کند و سرگرمی های مسحورکننده را با صفحه نمایش مورد نیاز به بهترین شکل ممکن می کند.

پردازندۀ مرکزی این مدل از نوع Intel Core i7 1.8 گیگاهرتزی است و پردازنۀ گرافیکی آن با ظرفیت 2 گیگابایت و از نوع NVIDIA GeForce MX150 است. لپ تاپ 15.6 اینچی لنوو مدل IdeaPad 3 15IGL05 – Z یکی از لپ تاپ های فوق العاده شرکت لنوو است که نسبت به قیمتش، کارایی فوق العاده ای دارد. این دستگاه در طراحی نسبت به گذشته پیشرفت چشمگیری کرده است و از سخت افزار خوبی پشتیبانی می شود. پردازنده N4020 اینتل با 4 مگابایت حافظه کش، رم 4 گیگابایتی حافظه کش، رم 4 گیگابایتی از نوع DDR4 و پردازنده گرافیکی Integrated Intel UHD Graphics 600 آنبرد مجموعه مشخصات سخت افزاری این لپ تاپ هستند. در ابتدای مقاله این نکته را یادآور شدیم که لپ تاپ های مناسب برای دانشجویان لپ تاپی است که قابل حمل باشد و با وزن سبکی که دارد قابلیت خوبی را در اختیار دانشجو قرار دهد.

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل VivoBook R1502Z-BQ708

آونگ (تاسیس ۱۳۸۵) نماینده و ارائه دهنده خدمات گارانتی بهترین برندهای معتبر حوزه IT مانند ADATA ،MSI و XPG و محصولات حوزه شبکه از جمله D-Link و Neterbit می‌باشد. شرکت آونگ به عنوان بزرگترین عرضه کننده محصولات ذخیره سازی اطلاعات در ایران شناخته شده و با شعار “آونگ، گارانتی بی‌رقیب” در جهت ارائه بهترین خدمات گارانتی به مشتریان تلاش می کند. البته در انتخاب گارانتی بیشتر، به مدت‌زمان استفاده خود از لپ‌ تاپ نیز دقت کنید. ممکن است پس از فارغ‌التحصیلی دیگر نیازی به این لپ‌ تاپ نداشته باشید و یا برای ورود به بازار کار، لپ‌ تاپ قوی‌تری نیاز داشته باشید و آن را عوض کنید.

لپ تاپ 13.4 اینچ ایسوس مدل ROG FLOW Z13 GZ301ZE-LD100

اپل مک بوک ایر با صفحه نمایش 13.3 اینچی شبکیه چشم با وضوح 2560 در 1600 پیکسل طراحی شده است. وجود صفحه‌نمایش شبکیه، قوام پیکسلی بالاتری را ارائه می‌دهد که تجربه‌ای دقیق و بهبود یافته را به دانشجویان پزشکی ارائه می‌دهد. همچنین، حدود 50 درصد رنگ‌های بیشتری را نسبت به نمایشگر معمولی نشان می‌دهد که در مشاهده تصاویر و داده‌های آماری مؤثرتر است. به‌علاوه همه این موارد حاشیه‌های اطراف این نمایشگر بسیار باریک است تا لذت تماشای محتوا و کار کردن با این لپ تاپ دوچندان شود.

مطالب مرتبط