چه چیزی میخواهید بدانید


چگونه اثربخشی کمپین های بازاریابی خود را اندازه گیری می کنید؟

آیا تا به حال احساس کرده اید که به نظر می رسد داده های برخی از کانال های بازاریابی در یک “خلاء” قرار دارند – به این معنی که کشف تأثیر واقعی آنها دشوار است؟

کانال هایی مانند تلویزیون متصل، رادیو ماهواره ای، تبلیغات دیجیتال، ایمیل و شبکه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل کمپین های بازاریابی را به یک زمینه پیچیده برای بازاریابان تبدیل کرده اند.

اما می‌توانید بینش‌های ارزشمندی برای استراتژی‌های خود بیابید – اگر بدانید کجا باید جستجو کنید.

خوشبختانه، شما دقیقاً در حال حاضر مکان این داده های پنهان را کشف خواهید کرد.

در 28 سپتامبر، یک وبینار توسط Shaubhik Ray، مدیر ارشد تجزیه و تحلیل دیجیتال در iQuanti را مدیریت کردم.

ری توضیح داد که چگونه می توانید توانایی خود را برای پیش بینی موفقیت برنامه های بازاریابی خود بهبود بخشید.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است.

برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

چه، چرا و چگونه اثربخشی بازاریابی

اثربخشی بازاریابی با کارایی همراه است. اگر بازاریابی شما به طور موثر عمل می کند، هزینه به دست آوردن یا اجرای یک کمپین کارآمدتر است.

هدف اساسی همه بازاریابان این است که بازده واقعی سرمایه گذاری خود را در کانال های مختلف درک کنند.

اندازه گیری اثربخشی بازاریابی بسیار مهم است زیرا می خواهید بهینه سازی کنید:

  • عملکرد بازاریابی
  • بودجه بازاریابی.
  • عملکرد تجاری

با این حال، به دلیل عوامل خارجی و داخلی، همیشه ردیابی آسان نیست.

[Learn Your Barriers Of Effectiveness] دسترسی فوری به وبینار →

تکنیک های اندازه گیری برای سنجش موفقیت

ابتدا یک چارچوب KPI ایجاد کنید تا KPI های مهم کسب و کار خود را شناسایی کنید.

در مرحله بعد، راه حلی برای ثبت دقیق KPIهای شرکت خود طراحی کنید.

سپس، مجموعه داده های کانال خود را استاندارد کنید.

در نهایت، یک رویکرد ساختاریافته برای شناسایی شاخص های کلیدی عملکرد بازاریابی باید برای اندازه گیری موفقیت کسب و کار جمع آوری شود.

اندازه گیری اثربخشی بازاریابی: آنچه باید بدانیدiQuanti، سپتامبر 2022

هنگامی که معیارهای مختلفی را که می گیرید درک کردید، روی استانداردسازی نحوه گرفتن این داده ها تمرکز کنید.

این روش ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • چارچوب برچسب گذاری کمپین
  • قراردادهای نامگذاری کمپین
  • راه اندازی یک ردیاب کمپین.

[Easy Technique: Learn How To Use Google & Facebook For Data Collection] دسترسی فوری به وبینار →

تکنیک های پیشرفته برای اندازه گیری اثربخشی

می توانید اثربخشی کمپین بازاریابی را با ردیابی اندازه گیری کنید:

  • انتساب.
  • علت و معلول.
  • مدلسازی آمیخته بازاریابی.

اسناد دیجیتال

اسناد دیجیتال علم تخصیص اعتبار به هر نقطه تماس بازاریابی در سفر مشتری بر اساس تأثیر آن نقطه تماس بر تصمیم نهایی تبدیل آنهاست.

اندازه گیری اثربخشی بازاریابی: آنچه باید بدانیدiQuanti، سپتامبر 2022

رویکردها شامل اسناد مبتنی بر قانون و الگوریتمی است.

[Learn What These Are & How They Help] دسترسی فوری به وبینار →

افزایشی: اثبات علت و معلول

افزایش یا افزایش در بازاریابی عبارت است از افزایش یا افزایش در نتیجه مطلوب کسب و کار (به عنوان مثال، آگاهی، بازدید از وب، تبدیل، درآمد) ناشی از مداخله بازاریابی.

شما می توانید به این موضوع در سطح کاربری یا سطح جغرافیایی نزدیک شوید.

[Learn More] دسترسی فوری به وبینار →

مدلسازی آمیخته بازاریابی

مدلسازی آمیخته بازاریابی (MMM) یک تکنیک آماری است که برای شناسایی و تعیین کمیت رابطه بین KPI از پیش تعریف شده مانند فروش و عوامل مؤثر بر آنها استفاده می شود.

این رویکرد برای حفظ حریم خصوصی، جامع نگر و انعطاف پذیر است.

[See it in action] دسترسی فوری به وبینار →

معیارهای اندازه گیری هزینه های بازاریابی

با تجزیه و تحلیل معیارهای هزینه ای که برای کمپین خاصی دنبال می کنید، می توانید درک خوبی از میزان تأثیرگذاری کمپین های مختلف به دست آورید.

معیارهای خرج زیادی وجود دارد، اما سه معیار هزینه که به شما کمک می‌کند تا بفهمید هر یک از کمپین‌هایتان چقدر خوب عمل می‌کنند، هستند:

  • هزینه هر اکتساب (CPA).
  • هزینه به ازای کسب افزایشی (CPIA).
  • هزینه نهایی به ازای هر اکتساب (MCPA).

[Take a closer look at each metric] دسترسی فوری به وبینار →

اکنون که تکنیک ها و معیارها را می دانید، می توانید به انتخاب بروید.

نحوه انتخاب روش های اندازه گیری مناسب

هنگام انتخاب روش های اندازه گیری مناسب، عوامل زیر را در نظر بگیرید:

  • در دسترس بودن داده ها
    • آیا بنیاد داده در جای خود قرار دارد؟
    • در دسترس بودن داده های تاریخی و جزئی بودن داده ها.
  • در دسترس بودن منابع
    • پشته فناوری فعلی برای اندازه گیری چیست؟
    • دسترسی به منابع ماهر
  • مورد استفاده
    • هدف اصلی تجزیه و تحلیل
    • سفرهای صنعت و مشتری (مسیر تبدیل).

دانستن اینکه کجا باید جستجو کنید به شما این امکان را می دهد که بینش های ارزشمندی را برای استراتژی های خود بیابید، وضوح را به دست آورید و با کمپین های خود در جهت درست حرکت کنید.

[Find Your Best Measurement Technique] دسترسی فوری به وبینار →

اندازه گیری اثربخشی بازاریابی: آنچه باید بدانید [Webinar]

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

6 کلیدی که کسب و کار شما برای برنده شدن با آژانس بازاریابی شما نیاز دارد

ایجاد اعتماد با آژانس خود و ایجاد یک پایه بازاریابی قوی یک راه مطمئن برای ارتقاء کسب و کار شما به سطح بعدی است. این وبینار شما را از طریق راه‌هایی راهنمایی می‌کند که می‌توانید یک مشارکت شفاف، شفاف و قابل اعتماد با آژانس خود داشته باشید و نتایج را به دست آورید.


اعتبار تصویر:

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط