کباب پز، باربکیو ، باربیکیو گازی برقی و گازی | villasaze

از آن جایی که با انجام این کار ممکن است مواد غذایی به داخل سر شعله ها بریزد، بهتر است سالی دو بار سر شعله ها تمیز شوند. اگر تعداد مشعل های باربیکیو گازی بیش از 2 عدد باشد، نه تنها می توان از آن برای گریل کردن غذا استفاده کرد. بلکه این امکان را فراهم می کند که از مشعل های دیگر برای گرم نگهداشتن غذا نیز استفاده شود که در این جا به اصطلاح به آن روش پخت غیر مستقیم می گویند.

این باربیکو کاملا حرفه ای علاوه بر کارکرد با گاز ( مایع و شهری ) با ذغال نیز کار میکند . بدنه ای دستگاه از استیل گالوانیزه با رنگ کوره ای ثابت با مقاوت بسیار بالا در برابر حرارت و ساییدگی و ضربه . سیستم طبخ این باربیکیو ها به گونه است که با حبس حرارت باعث پخت یکدست و یا به اصطلاح مغز پخت شدن مواد غذایی می شود .

محصولات مرتبط

اما باید در نظر داشته باشته باشید، برای خرید این نوع از باربیکیو های گازی باید از وجود یک شیر گاز برای تامین سوخت لازم مطمئن شوید. به قول معروف که می گویند هر چقدر پول بدهی همانقدر آش میخوری نیز در مورد قیمت باربیکیو نیز صدق می کند. بهتر است در زمان خرید باربیکیو جای توجه به توصیه دیکران با تمرکز روی قیمت بابربیکیو به نیاز و استایل زندگی تان توجه کنید. همانند که در لیست محصولات بالا مشاهده می‌کنید، باربیکیوها در قیمت‌های متنوعی در بازار موجود هستند. احتمالا با دیدن قیمت برخی از باربیکیوها تعجب کنید چرا که باربیکیوهای درجه یک با استانداردهای بالا قیمت بالاتری نیز دارند. توجه کنید که مراکز فروش باربیکیو ارزان‌ قیمت محصولات بی‌کیفیت‌تری نیز ارائه می‌دهند که در کوتاه مدت شما را از خریدتان پشیمان می‌نماید.

کباب پز، باربکیو ، باربیکیو گازی برقی و گازی | villasaze مشتریان می توانند با توجه به سلیقه خود در هر ابعادی این شومینه قیمت باربیکیو را سفارش دهند. میتوان با این نوع باربیکیو انواع غذا های خوش مزه را پخت و یا گریل کرد.باربیکیو inside of stone2 در سایز و جنس مختلف و طبق سفارش مشتری های ما ساخته می شود. این مدل دارای میز بقل چوبی و جای سیخ و چرخ است.این مدل به صورت پایه دار و کابین موجود است.این نوع مدل دارای 36 ماه ضمانت تعویض و 10 سال خدمات پس از فروش است. یکی از فاکتورهای اساسی که باید قبل از خرید در نظر داشته باشید، ابعاد کباب پز می باشد.

  • هر آنچه که نیاز دارید تا یک آشپزخانه صنعتی مدرن راه اندازی کیند در اینجا پیدا خواهید کرد.
  • کباب پز ایستاده مدل N8 دارای 8 ردیف جای سیخ بصورت عمودی و یک سینی فلزی در قسمت پایین جهت جمع شدن آب غذا می باشد.
  • انجام این کار سبب می شود در طول گریل مواد غذایی دود کم تری تولید کند و عطر و طعم غذا حفظ شود.
  • مزیت پخت و پز با باربیکیو، لطافت و خوش طعم شدن گوشت و مرغ می باشد.
برای مثال اگر بالکن کوچکی دارید، پس انتخاب‌های شما محدود خواهد بود. خوشبختانه امروزه باربیکیوها در اندازه‌های متنوعی در بازار موجود هستند و شما به راحتی می‌توانید مدلی متناسب با فضای مدنظرتان را بیابید. همینطور باربیکیوهای گازی به شما این امکان را می‌دهند که حرارت را کنترل کنید و در عین حال پخت کامل و یکنواختی را تجربه نمایید. همچنین این نوع کباب‌ پز ها گزینه‌های حرارتی متغیری دارند، به این معنی که می‌توانید غذاهای خود را در دماهای مختلف بپزید.

بهترین باربیکیو گازی در تهران کدام است؟

مطالب مرتبط