کتاب های سال سوم پایگاه کتاب های درسی، اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی | driveing

فراموش نکنید که اصل مهم در ارائه کمک به مصدوم، حفظ آرامش و خونسردی تست آیین نامه پایه ۳ انلاین است. در ادامه کتاب، به موارد خطرساز، احتیاط‌های لازم، گرفتن شرح حال، نحوه دادن تنفس مصنوعی و بررسی گردش خون و سایر موارد مهم و حیاتی اشاره شده‌است. مطالب آموزش آیین نامه در وبسایت ما بسیار زیاد و گسترده است و در اینجا نمیتوانیم تمام آنها را پوشش دهیم همچنین به صورت پیوسته مطالب آموزشی جدید در وبسایت ما قرار میگیرد که میتوانید تمام مطالب آموزش آیین نامه رانندگی را در هشتگ زیر بخوانید .

  • سوالات آیین نامه اصلی در قالب ۳۴ نمونه سوال در داخل سایت تست درایوینگ قرار گرفته است.
  • قوانین و مقررات رانندگی یکی از نیازهای افراد جامعه، آشنایی با قوانین و مقررات است.
  • گواهی‌نامه رانندگی، به‌عنوان یک مدرک هویتی، لازمه رانندگی در شهر و جاده است.
کتاب های سال سوم پایگاه کتاب های درسی، اداره کل نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی | driveing زمانی که تمامی مراحل را طی کرده و قبولی در آزمون آیین‌نامه و آزمون شهری را کسب کردید، آموزشگاه برگه‌ای را که نشان‌دهنده قبولی شما در آزمون است به شما تحویل می‌دهد. البته تحویل گرفتن این برگه، به‌منزله داشتن گواهی‌نامه نیست و تا زمانی که مدرک شما صادر نشده باشد، مجاز به نشستن پشت فرمان و رانندگی نیستید. صدور گواهی‌نامه پس از قبولی، حدود 15 روز تا 1 ماه طول می‌کشد و قبل از صدور آن، تمامی عواقب تصادف یا حادثه‌ها به عهده دارنده خودرو و راننده می‌باشد و بیمه هیچ مسئولیتی را در قبال آن نمی‌پذیرد. جهت رفاه شما ما دو بخش در سایت تست درایوینگ قرار دادیم که سوالات فنی و سخت ترین سوالات آزمون رو می توانید به صورت جداگانه مطالعه کنید. این اطمینان را به شما می دهیم که با مطالعه دقیق این سوالات و پاسخ آنها، می توانید با آسودگی خاطر در این آزمون شرکت کنید.

برگزاری کلاس‌های آیین‌نامه رانندگی

– راه عمومی به راه هایی گفته می شود که برای عبور و مرور عموم مورد استفاده قرار می گیرد. در آخرین فصل از این کتاب، نویسنده قصد دارد به پایداری در محیط‌زیست و رفع آلودگی شهر اشاره کند. حمل‌ونقل پایدار یکی از راحت‌ترین و موثرترین روش‌های جابه‌جایی است که میزان مصرف انرژی، ترافیک، هزینه جابه‌جایی و اثرات سوء زیست‌محیطی را به حداقل می‌رساند. این سیستم شامل بخش های کلاچ ،گیربکس(جعبه دنده)،دیفرانسیل است . موتور دستگاهی است که انرژی حرارتی و شیمیایی موجود در سوخت را به انرژی جنبشی یا مکانیکی تبدیل میکند هوا و سوخت با نسبت معین وارد موتور می شوند و انفجار آنها انرژی تولید می شود . برای دسترسی به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی به نشانی زیر مراجعه نمایید.

آموزش فصل امداد و نجات آیین نامه

و در بعضی شرایط مانند بزرگراه ها شما احتیاج دارید و نیروی کم و سرعت بالا حرکت کنید . البته به عنوان راننده باید دنده مناسب برای شرایط موجود را انتخاب کنید . فیلتر ها همان گونه که از اسمشان پیداست وظیفه ی تمیز کردن چیزی را بر عهده دارند.فیلتر هوا گرد و خاک هوای ورودی به موتور را میگیرد تا هوای تمیز برای سوختن به موتور وارد شود . فیلتر روغن ، ذرات فلزی که از اصطکاک موتور در روغن موتور حل شده اند را میگیرد. فیلتر بنزین هم بنزین را قبل از وارد شدن به موتور از زنگ و دیگر ذرات تمیز میکند. تابلوها را بخوانید و قسمت حق تقدم و قسمت فنی را بیشتر بخوانید.

دانلود پی دی اف کتاب آموزش رانندگی ویژه متقاضیان گواهینامه پایه سوم 221 صفحه PDF

اهمیت تابلوهای راهنمایی و رانندگی بر کسی پوشیده نیست اولین سوالاتی که در امتحان آیین نامه مطرح میشوند مربوط به تابلوهاست و در هر امتحان حداقل 8 سوال از تابلوها مطرح میشود پس حتما این بخش را به خوبی یاد بگیرید تا بتوانید به درستی سوالات این بخش را پاسخ دهید . حق تقدم در امتحان آیین نامه یکی از بحث های بسیار مهم است و در هر امتحان آیین نامه حداقل دو سوال از این بخش طرح میشود پس آشنایی با این بحث برای قبولی شما ضروری است . در صورتی که به درستی مبحث حق تقدم را یاد بگیرید جواب دادن به سوالات آن بسیار ساده است . در جهت برقراری عدالت میان شرکت کنندگان در آزمون آیین نامه، سوالات این آزمون به صورت یکپارچه و بدون در نظر گرفتن شهر یا شهرستان محل سکونت آنها طراحی شده است. لذا شما ساکن هر شهری که هستید می توانید نمونه سوالات این آزمون را مطالعه نموده و خود را برای شرکت در آن آماده کنید. با دانلود خلاصه کتاب آیین نامه رانندگی این بخش در چند جمله ساده خلاصه می‌شود.

مطالب مرتبط