گرایش های سئو و بازاریابی محتوا


به دنبال راه های جدیدی برای به روز رسانی استراتژی بازاریابی محتوا و سئو هستید؟

آیا کشف کانال های بازاریابی برای حداکثر عملکرد و بازگشت سرمایه در سال جاری به طرز عجیبی چالش برانگیز است؟

اگر تحت فشار هستید که با کاهش بودجه، تولید را افزایش دهید، ما شما را تحت پوشش قرار داده ایم.

در 19 آوریل، یک وبینار را با پت راینهارت و آلی بوتانی از Conductor مدیریت کردم. راینهارت و بوتانی آخرین روندهای سئو و بازاریابی محتوا را که چشم‌انداز دیجیتال را در سال 2023 شکل می‌دهند، بررسی کردند.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

روند 1: جستجو در محیط های بسته در حال افزایش است

محیط های بسته شروع به از دست دادن سهم بازار از گوگل کرده اند.

[Find out what a closed environment is] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

40 درصد از مردم، به ویژه نسل جوان، جستجوهای خود را در اینستاگرام و تیک تاک آغاز می کنند.

به همین دلیل است که گوگل تجارب جستجوی بصری بیشتری ایجاد کرده و تجربه تلفن همراه را بهبود بخشیده است.

روند 2: به‌روزرسانی‌های Google سریع‌تر منتشر می‌شوند

از نظر سئو، نوسانات بیشتری در الگوریتم گوگل وجود خواهد داشت.

گوگل اکنون شروع به انتشار به‌روزرسانی‌ها روی هم و پشت سر هم کرده است.

با توجه به اینکه محیط های بسته ای مانند TikTok و Instagram شروع به تجاوز به Google کرده اند، انتظار داشته باشید که گوگل دائماً بیش از همیشه در حال تغییر باشد.

روند 3: نوسانات در استراتژی بازاریابی

در بازاریابی محتوا، نوسانات در بودجه و اهداف بازاریابی یکی از بزرگترین چالش هایی است که تیم های بازاریابی و محتوا با آن مواجه هستند.

[Discover what’s affecting these fluctuations] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

در پایان سال 2022، Conductor درباره نحوه عملکرد سئو و بازاریابی محتوا در طول سال تحقیق کرد و بازاریابان چه احساسی نسبت به تولیدات 2023 داشتند.

این چیزی است که بیرون آمد:

پیش بینی 2023: گرایش های سئو و بازاریابی محتوا که باید بدانیدتصویر ایجاد شده توسط Conductor، آوریل 2023

پیش بینی 2023: گرایش های سئو و بازاریابی محتوا که باید بدانیدتصویر ایجاد شده توسط Conductor، آوریل 2023

بنابراین، چگونه کاهش بودجه را با افزایش اهداف و انتظارات تطبیق خواهید داد؟

هزینه‌ها و بازگشت سرمایه را در کانال‌ها تجزیه و تحلیل کنید، با تیم خود همکاری کنید و در کانال‌های ارگانیک سرمایه‌گذاری کنید که بازده بالایی دارند و علایق مخاطبان شما را برآورده می‌کنند.

علاوه بر این، با توجه به اینکه بسیاری از برندها بر مصرف کنندگان غالب هستند، آیا کسب و کارهای محلی کوچکتر می توانند با برندهای ملی بزرگ برای نتایج جستجوی برتر و عبارات جستجوی عمومی رقابت کنند؟

[Find out] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

چگونه ترکیب سئو و بازاریابی محتوا در استراتژی های بازاریابی کلی به حرکت سوزن کمک می کند

اکثر مردم قدرت سئو را دست کم می گیرند.

اما سئو چیزی فراتر از رتبه بندی در موتورهای جستجو است.

در اینجا نحوه کار SEO و بازاریابی محتوا با هم برای کمک به حرکت سوزن آمده است:

افزایش اختیارات

راه درست برای نزدیک شدن به سئو این است که در جایگاه خود به یک مرجع تبدیل شوید.

شما می خواهید وارد شوید، نام تجاری خود را بسازید، به یک سوال پاسخ دهید و مشکلی را حل کنید.

سپس، از کارشناسانی بخواهید که از شما حمایت کنند تا قدرت شما در آن فضا افزایش یابد.

همسو کردن تیم ها

هنگامی که سئو را به یک امر فرهنگی در سازمان خود تبدیل می کنید، تیم ها به طور هماهنگ با هم کار می کنند – با فناوری، داده ها و گزارش های پیرامون آن.

[Discover what “SEO Always On” means] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

ROI را ثابت کنید

با گنجاندن سئو در استراتژی محتوای خود، تیم‌ها را همسو می‌کنید و تلاش‌ها را به حداقل می‌رسانید، زیرا همه می‌دانند که هر قسمت از محتوا چگونه به اهداف کلی شما کمک می‌کند.

ارائه محتوای مورد نظر

با رویکرد به استراتژی خود از منظر مبتنی بر داده، همچنین می توانید موضوعاتی را مطرح کنید که بیشترین طنین را در بین مخاطبان خود داشته باشند.

به ویدیوها نیز نگاه کنید، زیرا محتوا فقط نوشته نشده است. روزانه 3 میلیارد حلقه منتشر می شود، بنابراین باید نحوه همگام سازی محتوای خود را با ویدیو بررسی کنید.

هوش مصنوعی و یادگیری ماشین در سال 2023 برای بازاریابی محتوا

هوش مصنوعی یک ابزار بهره وری عالی است. در سئو نیز مفید است.

[See how AI is helpful in SEO] دسترسی فوری به وبینار درخواستی →

در مورد محتوا، شما شاهد تغییر از نویسندگان محتوا به ویرایشگران محتوا خواهید بود که وظیفه بررسی حقایق را بر عهده خواهند داشت و تولید افزایش می یابد.

هوش مصنوعی همچنین بر اندیشه و صدای معتبر تأکید خواهد کرد. بخش‌های اقتدار توسط وبلاگ‌ها و پست‌های اجتماعی از افراد با دیدگاه‌های منحصربه‌فرد و نظرات اصلی بالا می‌رود.

بدون شک، هوش مصنوعی اینجاست و همچنان به شما در زمینه بلاک نویسنده، پست‌های اجتماعی، توضیحات متا، عناوین جلسات رویداد و بسیاری از کارهایی که معمولاً زمان زیادی نیاز دارند، کمک خواهد کرد.

[Slides] پیش بینی 2023: گرایش های سئو و بازاریابی محتوا که باید بدانید

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

3 ترفند ساده تبلیغات گوگل که بلافاصله فروش را افزایش می دهد

به ما بپیوندید تا برخی از استراتژی‌های سودآور Google Ads را بررسی کنیم که می‌توانند برای هر نوع کسب‌وکاری اعمال شوند.


اعتبار تصویر:

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط