6 کلید برای محتوای موثر که در SERP رتبه بالایی دارد [Webinar]


این ضرب المثل را شنیده اید که «محتوا پادشاه است». و این درست است – محتوای خوب همچنان کلید یک وب سایت موفق است.

اما محتوای خوب چیست؟ چگونه محتوایی ایجاد می‌کنید که در گوگل رتبه‌بندی می‌کند و نتایج کسب‌وکار را هدایت می‌کند؟

در 7 سپتامبر، یک وبینار توسط کایل بایرز، مدیر جستجوی ارگانیک در Semrush را مدیریت کردم.

Byers به ​​بینندگان آموزش داد که چگونه محتوایی را بنویسند و توزیع کنند که باعث افزایش ترافیک و تبدیل شود.

در اینجا خلاصه ای از وبینار آمده است. برای دسترسی به کل ارائه، فرم را تکمیل کنید.

رتبه بالاتر گوگل = ترافیک بیشتر

شما می توانید با محتوای با کیفیت بالاتر رتبه خوبی کسب کنید. این را می توان با مشاهده کرد تمرکز گوگل بیشتر بر سیگنال های تجربه کاربر مانند نرخ کلیک، نرخ پرش، و pogo، در میان دیگران.

اما چقدر تفاوت ایجاد می کند؟

  • رتبه 1 برای یک کلمه کلیدی، 10 برابر ترافیک جایگاه شماره 10 را دریافت می کند.
  • محتوای با رتبه بالا برای کلمات کلیدی بسیار بیشتری رتبه بندی می شود و می تواند ترافیک 30 برابری را به ارمغان بیاورد.

به عبارت دیگر، در بیشتر موارد، کیفیت بر کمیت برتری دارد.

اگر بتوانید به سادگی با داشتن یک مقاله بسیار بهتر، 30 برابر ترافیک بیشتری به ارمغان بیاورید، معمولاً ارزش گذاشتن آن زمان را دارد.

کلید شماره 1: هدف جستجو

پرداختن به هدف جستجو مهمترین چیزی است که باید در محتوای خود روی آن تمرکز کنید.

پس هدف جستجو چیست؟ به طور خلاصه، این به معنای دادن چیزی است که مردم به دنبال آن هستند.

[Discover the 4 major types of search intent] دسترسی فوری به وبینار →

ابتدا جزئیات محتوای زیر را در نظر بگیرید:

  • قالب (فهرست، نحوه راهنمای، ویدیوی مروری).
  • سرفصل ها
  • عمق.
  • مقدماتی یا پیشرفته؟

سپس، عوامل زیر را در تجزیه و تحلیل SERP در نظر بگیرید:

  • صفحات با رتبه برتر
  • قطعه های ویژه
  • مردم همچنین سوال می پرسند + سایر ویژگی های SERP.

کلید شماره 2: سرعت به ارزش

برو سر اصل مطلب. وقت مردم را تلف نکنید.

برخی از خوانندگان فقط اصول اولیه را می خواهند، در حالی که برخی دیگر به اطلاعات عمیق نیاز دارند.

درک کنید که مخاطب شما به چه چیزی نیاز دارد و آن را با موفقیت اجرا کنید.

[See speed to value in action] دسترسی فوری به وبینار →

کلید شماره 3: قابل اسکن

خوانندگان محتوا را به شکل F اسکن می کنند همانطور که در مطالعه ردیابی چشم “F-شکل” گروه نیلسن نورمن نشان داده شده است.

چشم ها از سمت چپ بالای صفحه شروع می شوند و به سمت راست حرکت می کنند. سپس کمی پایین می پرند و یک بار دیگر این کار را انجام می دهند.

در نهایت، همانطور که به پایین اسکرول می‌کنند، فقط به سمت چپ محتوا نگاه می‌کنند تا زمانی که عبارات یا اصطلاحات حیاتی مرتبط با خود را ببینند.

بنابراین هنگام نوشتن برای اسکن F شکل، از موارد زیر استفاده کنید:

  • «کلمات حامل اطلاعات» در ابتدای پاراگراف ها.

[See an example] دسترسی فوری به وبینار →

  • عناوین فرعی
  • نقاط گلوله.
  • پاراگراف های کوتاه
  • عبارات کلیدی به صورت پررنگ در پاراگراف های طولانی تر.

کلید شماره 4: محتوای جامع

به یاد داشته باشید که شما نمی خواهید خوانندگان شما به گوگل برگردند. با جامع کردن قطعه خود، آنها را در وب سایت خود نگه دارید.

این کار را توسط:

  • عملی کردن محتوا
  • پیوند دادن به ادامه مطلب/منابع.
  • تعریف و اجتناب از اصطلاحات تخصصی برای مخاطبان مبتدی.
  • تعریف “کار باید انجام شود”، یا تعریف آنچه که خواننده در تلاش است تا انجام دهد و کمک به آنها برای رسیدن به آن.

کلید شماره 5: محتوای به روز

به چند دلیل ضروری است که محتوای خود را به طور منظم به روز کنید:

  • تجربه کاربری بد برای اطلاعات قدیمی و نادرست.
  • وقتی افراد دیگر روی آن کلیک نمی کنند و به آن مراجعه نمی کنند، ترافیک کاهش می یابد.
  • هدف جستجو تغییر می کند.
  • به روز رسانی های گوگل
  • محتوای جدید از رقبا.

[Here’s a tip when you use years in your titles] دسترسی فوری به وبینار →

کلید شماره 6: مخاطبان خود را وادار به صحبت کنید

هنگام رقابت با سایت‌هایی با امتیازات اعتباری بالاتر، ایجاد مخاطبی که مایل به صحبت در مورد محتوای شما باشد بسیار مهم است.

سیستمی راه اندازی کنید که مردم را وادار کند در مورد محتوای شما صحبت کنند تا آن را به اشتراک بگذارند و پخش کنند و دوباره به آن لینک دهند.

[Discover what you should aim for] دسترسی فوری به وبینار →

مخاطبان خود را وادار به صحبت در مورد محتوای شما کنید:

  • نگاهی به اینکه مخاطبان هدف شما قبلاً در مورد چه محتوا و موضوعاتی صحبت می کنند.
  • ببینید چگونه می توانید زاویه جدیدی را معرفی کنید.
  • اثبات یا رد یک نکته محبوب، یا ارائه شواهد برای تصمیمات تجاری.
  • بازی با آنچه روزنامه نگاران پوشش می دهند – از محتوای خود برای پیوستن برند خود به روندها و داستان های فعلی استفاده کنید.

[Find out how Google’s new update fits in] دسترسی فوری به وبینار →

[Slides] 6 کلید برای محتوای موثر که در حال حاضر رتبه بالایی در SERP دارد

در اینجا ارائه است:

برای وبینار بعدی ما به ما بپیوندید!

افزایش ترافیک ارگانیک و پولی: چگونه تیم های SEO و SEM خود را با هم جمع کنیم

آیا شما سئو تیم هستید یا SEM تیم؟ چه احساسی در مورد پیوستن به نیروها برای بهتر کردن کمپین های بازاریابی خود دارید؟

استراتژی ها و مزایای همسوسازی تلاش های پولی و ارگانیک برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه تیم بازاریابی خود را بیاموزید.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: پائولو بوبیتا/ژورنال موتور جستجو





منبع

مطالب مرتبط