آموزش سئو محتوا: صفر تا صد آموزش سئو سفینه | xeroseo

لینک‌های خارجی به لینک‌هایی گفته می‌شود که از سایت شما به سایت‌های دیگر ارتباط ایجاد می‌کند. برای ایجاد لینک‌های خارجی از کیفیت و اعتبار سایت (امتیاز PA و DA) مقصد اطمینان حاصل کنید. ایجاد پیوند به سایت‌هایی که اعتبار پایینی دارند، اسپم اسکور آنها بالا است یا با موضوع محتوای شما ارتباطی ندارد، نه تنها تاثیر مثبتی ندارد بکه اثر منفی را به همراه خواهد داشت.

امیدواریم این نگاه حرفه‌ای به رقابتی سالم دامن بزند که در نهایت به پیشرفت وب فارسی منجر شود. در یک وب‌سایت مطالب متنوع زیادی وجود دارند که با یکدیگر مرتبط هستند. این صفحات می‌توانند از صفحه مقاله، محصول، دسته‌بندی و… تشکیل شوند. تمام صفحات یک سایت باید تحت یک ساختار منظم و قابل قبول قرار داشته باشند.

دلیل افت رتبه سایت و الکسا

در شرایط ايده آل، شما فقط كلماتی را مورد مجله خبری زیرو سئو قرار مي دهيد كه بيشتر مورد استفاده قرار ميگيرند، اما اين روش هميشه جواب نمي دهد. اگر هدفتان رسیدن به موفقیت است و می‌خواهید پیش گوگل، مخاطب و کارفرما عزیز باشید، باید براساس یک برنامه‌ریزی دقیق… AMP نامی است که اگر اهل دنیای دیجیتال و طراحی صفحات وب باشید، حتما شنیده‌اید. کار دیگر ما در آکادمی سئو سفینه؛ تولید ابزارهای سئو است. با سلام ممنونم از اموزش های خوب و عالی تون تشکر ویژه دارم ببخشید ۲ تا سوال داشتم . امیدوارم منظورتون رو به درستی متوجه شده باشم و پاسخ مناسبی داده باشم.

  • خبر خوب اینکه در بسیاری از سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس، دکمه‌های اشتراک اجتماعی در قالب اصلی وجود دارند؛ به‌طوری‌که به‌محض انتشارِ محتوا ظاهر می‌شوند.
  • در واقع صفحه وبسایت جدیدی ایجاد کرده‌اید که محتوای مربوط به آن برچسب موضوعی در آن نشان داده خواهند شد.
  • اگر بودجه ي كافي داشته باشيد، ميتوانيد حتي يك ويراستار استخدام كنيد.
  • آنچه در ادامه خواهیم گفت، لیستی از رایج‌ترین اقدامات و تکنیک‌هایی است که باید در هنگام انتشار آنلاین یک مطلب در نظر گرفته شوند.
  • محتوای موجود خود را تغییر دهید و بروزرسانی کنید و محتوای قدیمی را نیز حذف کنید.
  • چرا برخی از مدیران کسب‌وکار برخلاف هزینه‌های زیادی که در جهت رشد و پیشرفت تجارت خود انجام می‌دهند، باز …
اگر از وردپرس استفاده می‌کنید، می‌توانید از پلاگین WP Last Updated Date استفاده کنید. فراموش نکنید درست است که نشان به‌روزرسانی تاریخ شاید یک عامل رتبه‌بندی نباشد؛ اما شواهد زیادی نشان می‌دهد تعداد کلیک بر جست‌وجوی طبیعی تأثیر می‌گذارد. همچنین فراموش نکنید درگیرشدن کاربر در صفحه بسیار مهم است؛ چرا که به او دوباره اطمینان می‌دهد محتوای شما به‌روز است.

چگونگی نوشتن محتوای سئو شده (مرحله به مرحله)

عناوین خود را تغییر دهید تا نشان دهند که محتوای شما مرتبط ترین و به روزترین اطلاعات را ارائه می­دهد (به عنوان مثال، “بهترین روش­های سئو در سال 2022”). در واقع، استفاده از محتوایی که از قبل دارید، با ممیزی و هرس کردن آن، یکی از مؤثرترین راه‌ها برای کسب سود در سئو است. 65 درصد از بازاریابان محتوای موفق دو بار در سال ممیزی محتوا را انجام می­دهند و انجام این کار بیشتر ممکن است نتایج بهتری به همراه داشته باشد. برای خودکارسازی این فرآیند، از ابزار حساب­رسی محتوا استفاده کنید، که به شما امکان می‌دهد مقالاتی را که نیاز به بازنویسی، حذف یا به‌روزرسانی دارند شناسایی کنید. بلوک اصلی هر قطعه از محتوای شما، موضوع و کلمه کلیدی هدف است. مهم است که قبل از تهیه و نوشتن سئو محتوای خود، آن­ها را شناسایی کنید.

http://atours.ir

مطالب مرتبط