سئو محتوا: آموزش اصول سئو در تولید محتوا | xeroseo

پس همین که با چند تا نکته بخوای شروع کنی یا این که ویدیوهایی ببینی که کل این فرایند رو برات کامل توضیح نده، نمی‌تونی کارت رو درست انجام بدی و نتیجه بگیری. اگر همه ي نتايج رتبه بندي شده در گوگل، محصول يا صفحات خدماتي باشند، پس شما بايد يك محصول يا صفحه خدماتي با ارزش ١٠ برابر بيشتر همه ي آن نتايج توليد كنيد. اگر بيشتر نتايج، پستهاى وبلاگ بودند، می فهمید كه لازم است شما هم پست وبلاگى بسازيد. اگر بيشتر نتايج صفحات فروش محصولند، پس عاقلانه تر است كه شما هم از اين صفحات داشته باشيد. با این جستجو تمام مطالبی را که ما در مورد محتوا قرار داده ایم را می توانید ببینید. اگر تنها قادر به یادگیری یکی از بخش های سئو باشیم بدون شک آن بخش، سئو محتوا است؛ زیرا خود آغاز کننده بسیاری از بخش های دیگر سئو است، پس سئو کردن یک محتوا را جدی بگیرید.

http://atours.irهر چه سرعت بارگذاری یک مجله خبری زیرو سئو کمتر باشد، از نظر سئو رتبه بهتری دریافت خواهد کرد. در واقع کاربران از سایت هایی که سرعت بیشتری داشته باشند، استقبال بیشتری میکنند. همانطور که در اول مقاله هم بیان کردیم، در خصوص استراتژی بهینه سازی محتوا فقط نکات عمومی و اصلی را مطرح می کنیم.

۶. انتخاب تیترهایی که با یک نگاه اطلاعات را منتقل می‌کنند

برخی از کلمات کلیدی حجم جستجوی بسیار بالایی دارند و به‌عنوان کلمات رقابتی محسوب می‌شوند. در واقع پیدا کردن چنین کلماتی می‌تواند در آینده ورودی زیادی برای سایت داشته باشد. برخی دیگر از کلمات کلیدی از لحاظ بازدیدکننده در سطح پایین‌تری قرار دارند؛ اما قدرت فروش بالایی دارند. در واقع، به بیان دیگر می‌توان گفت که این کلمات را افرادی جستجو می‌کنند که قصد خرید دارند.

  • با توجه به اینکه چگالی کلمه کلیدی مجاز از نظر سئو بین 0.5 الی 2.5 درصد از کل متن است، لذا برای یک محتوای 1000 کلمه ای میتوان حداقل 5 و حداکثر 25 بار از کلمه کلیدی اصلی استفاده کرد.
  • محتوای طولانی تر به اطلاعات بیشتر گوگل درباره موضوع آن صفحه وب کمک می کند.
  • و برای بهتر شدن محتوای خودتان نسبت به رقبای با رتبه‌ برتر به بررسی و تحلیل بپردازید.
  • ابتدای همین مقاله توضیح دادیم که کلمات کلیدی longtail چی هستند.

در واقع برای سنجش سختی کلمه کلیدی باید “تمام” سئو سایت رقیب رو بررسی کنید که قطعا تمام توضیحش در یک محتوا نمیگنجد. وقتی با عبارات long tail رتبه میگیرید و کاربران از محتوای شما رضایت داشته باشند، با کلمات کلیدی کوتاه هم میتوانید راحت‌تر رتبه بگیرید. چون که قاعدتا کلمه “سئو” از “آموزش سئو محتوا” کمتر سرچ میشود.

دوره بازاریابی محتوایی

برای جلوگیری از این کار بهتر است از کلمه کلیدی مترادف استفاده کنید. این نوع لینک ها فقط خوانندگان را از بین می برند و می تواند منجر شوند که موتورهای جستجو وب سایت شما را جریمه کنند. بنابراین توصیه می کنیم برای هر صفحه از سایت خود یک متا دیسکرپشن منحصر به فرد بنویسید. و سعی کنید محتوایی که برای آن قرار می دهید جذاب باشد و کاربر را جذب برای کلیک آن کند. وقتی لیستی از کلمات کلیدی مورد نظر را انتخاب کردید، وقت آن است که یک پست وبلاگ متمرکز بر یکی از این کلمات کلیدی بنویسید.

دوره جذاب‌ترنویسی برای بازاریابی محتوا

مطالب مرتبط