آیا برای مسابقه جستجوی نهایی آماده هستید؟


این پست توسط Moz حمایت شده است. نظرات بیان شده در این مقاله مربوط به خود اسپانسر است.

با ظهور ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی، محتوای تولیدی و مدل‌های زبان بزرگ (LLM)، صنعت ما شاهد تغییر سریعی در نحوه جستجوی جستجوگران و نحوه ارائه آن SERP ها است.

هرگز زمان بسیار مهمی برای ارتقاء مجموعه مهارت ها، ایجاد همکاری های جدید و یادگیری نحوه استفاده از فناوری های نوظهور وجود نداشته است.

نقشی که متخصصان سئو در میان چشم انداز جستجو در حال تکامل سریع ایفا خواهند کرد، برای بسیاری از افراد در سراسر صنعت مهم است.

بنابراین، به نظر مناسب است که موضوع هجدهمین کنفرانس سالانه MozCon، که برای 7 و 8 آگوست در سیاتل، WA برنامه ریزی شده است، آینده جستجو باشد.

برای جشن انتشار تم 2023، ما یک اطلاعیه داریم.

مسابقه جستجوی نهایی اکنون شروع می شود!

MozCon در حال راه‌اندازی نهایی شکار لاشخور آنلاین است که به همه فرصت می‌دهد تا یک بلیط رایگان برای MozCon ببرند!

همه ما جوک صنعت را در مورد بهترین مکان برای مخفی کردن جسد … صفحه 2 گوگل شنیده ایم. اما با اسکرول بی نهایت و تمام ویژگی های SERP چه اتفاقی می افتد؟

نحوه برنده شدن یک بلیط رایگان برای MozCon

در مجموع ده جایزه اهدا خواهد شد: دو بلیط حضوری MozCon، سه بسته پخش زنده و پنج بلیط فقط برای پخش زنده.

در اینجا چیزی است که شما باید انجام دهید:

  1. Moz سرنخ‌های #MozConSearch را در توییتر منتشر می‌کند تا محل اختفای سه بلیط طلایی پنهان را نشان دهد.
  2. از 20 تا 27 ژوئن چشمان خود را صاف نگه دارید.
  3. یک بلیت طلایی پیدا کنید و برای شانس بردن یک صندلی در MozCon 2023 وارد شوید.

آیا آنچه را که برای پیدا کردن یک بلیط طلای مخفی لازم است دارید؟ به جستجو بپیوندید

اطلاعات رایگان بلیط MozCon در داخل: آیا برای مسابقه جستجوی نهایی آماده هستید؟

عکس گروهی Women In Tech SEO با راجر موزبات در Camp MozCon 2022

چه چیزی در MozCon انتظار می رود

گرفتن سرنخ از شهر میزبان سیاتل، محل نمایشگاه جهانی «شهر آینده» در سال 1962 و منشأ نماد Space Needle، و استفاده از فیلم‌های کلاسیک علمی تخیلی تلویزیونی و فیلم‌هایی مانند «جتسون‌ها» و «Tomorrowland»، MozCon 2023 شرکت کنندگان مشتاق را به یک چشم انداز فضایی غوطه ور و آینده نگر منتقل می کند – همه اینها در پس زمینه ساختمان جدید و مورد انتظار اجلاس سران مرکز همایش سیاتل تنظیم شده است.

این کنفرانس میزبان یک ساعت شاد افتتاحیه در یک تراس باغ خصوصی روی پشت بام خواهد بود، و MozCon Closing Bash افسانه ای در موزه فرهنگ پاپ سیاتل، یک مونوریل کوتاه دور از مرکز کنفرانس برگزار می شود. سئوکاران، افراد آژانس، بازاریابان محتوا، سایر متخصصان بازاریابی و مدیران می توانند انتظار داشته باشند که ارزش فوق العاده ای از حضور در MozCon پیدا کنند.

به‌علاوه، ما اعلامیه‌ای خواهیم داد که نمی‌خواهید از دست بدهید!

اطلاعات رایگان بلیط MozCon در داخل: آیا برای مسابقه جستجوی نهایی آماده هستید؟

شرکت کنندگان MozCon در حالی که از ارائه های 2022 لذت می برند برای دوربین دست تکان می دهند

تنظیم مرحله برای آینده سئو

در این کنفرانس دو روزه، 21 سخنران دیدگاه‌ها، بینش‌ها و رویکردهای تاکتیکی خود را برای پذیرش روندها و فناوری‌های نوظهور به اشتراک خواهند گذاشت.

اندی جارویس از Eximo Marketing به این موضوع می پردازد که چه درس های بازاریابی از گذشته می تواند در مورد آینده به ما بگوید و چگونه از آن دانش برای استفاده از استراتژی های بازاریابی توربوشارژ امروزی استفاده کنیم.

Lidia Infante از Sanity گفتگو را در مورد سئوی بدون سر و کار رهبری می کند و اینکه چگونه به سرعت به یک مهارت ضروری برای یادگیری SEO تبدیل می شود.

از ChatGPT و Prometheus بینگ گرفته تا Bard گوگل، هوش مصنوعی (مخصوصاً مدل‌های زبان بزرگ) جستجو را همانطور که می‌دانیم مختل می‌کند. دکتر پیت مایرز، دانشمند بازاریابی خود Moz، ما را راهنمایی می کند که چگونه این ابزارها را به کار ببریم، نه تنها برای حفظ مشاغل SEO خود، بلکه برای ارتقاء سطح مشاغل SEO خود.

مدیر عامل بنیاد بازاریابی، راس سیموندز، به دلیل ایجاد یک بار، توزیع برای همیشه رویکرد بازاریابی محتوا شهرت دارد. راس به ما نشان خواهد داد که چگونه هوش مصنوعی می‌تواند در کار ما گنجانده شود و چه کاری می‌توانیم انجام دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که در استفاده از این ابزارها، پذیرش فناوری و یافتن لبه‌ها در میان تغییرات سریع، از منحنی جلوتر هستیم.

جوئل ایروین، مدیر بازاریابی رشد گفت: «با ChatGPT، TikTok و عرضه SERP جدید، هرگز زمان بهتری برای جمع آوری بهترین و باهوش ترین ذهن های سئو برای بررسی این تغییرات، به اشتراک گذاری دانش و ارائه توصیه های عملی وجود ندارد. در Moz. در نهایت، این کنفرانس درباره نگاه به آینده، تفکر متفاوت و غلبه بر چالش های در حال تحول با هم است. شرکت کنندگان MozCon می توانند انتظار داشته باشند که با ایده های جدید، ارتباطات جدید و استراتژی های جدید به سر کار بازگردند تا مستقیماً بر اهداف بازاریابی دیجیتال و SEO آنها تأثیر بگذارد.

همراه با شنیدن نظرات کارشناسان صنعت، شرکت کنندگان MozCon از بحث های میزگرد صمیمی و رویدادهای شبکه پر جنب و جوش که امکان تبادل نظر با همتایان همفکر را فراهم می کند، بهره مند خواهند شد.

اطلاعات رایگان بلیط MozCon در داخل: آیا برای مسابقه جستجوی نهایی آماده هستید؟

قبل از اینکه خیلی دیر شود، بلیط خود را گیر بیاورید!

Early Bird معمولاً کرم (یا در این مورد تخفیف) را دریافت می کند، اما شما خوش شانس هستید! MozCon تعداد محدودی بلیط را به عنوان بخشی از معامله Night Owl منتشر کرده است که آخرین فرصت را به شرکت کنندگان بالقوه می دهد تا در بلیط های حضوری خود صرفه جویی کنند.

تعداد بلیط های شب جغد محدود است و تا 30 ژوئن 2023 برای خرید موجود است.


اعتبار تصویر

تصویر ویژه: از Moz. با اجازه استفاده شده





منبع

مطالب مرتبط