سئو محتوا چیست؟ آموزش 0 تا 100 بهینه سازی و سئو محتوای متنی سایت | xeroseo

تایتل شما علاوه بر اینکه باید مجله خبری زیرو سئو کلیدی را داشته باشد همچنین باید از جذابیت خوبی برخوردار باشد تا به افزایش CTR کمک کند. بعد از اینکه کلمات کلیدی یا صفحات اصلی خودتان را مشخص کردید مطمئن شوید که از صفحات فرعی و بلاگ پست ها به این صفخات مهم لینک داده باشید. به همین دلیل که اکنون گوگل از “سیگنالهای تجربه کاربر” (علاوه بر سیگنالهای رتبه بندی سنتی، مانند بک لینک) استفاده می کند تا بفهمد کدام نتایج سزاوار رتبه #1 در SERP هستند. اگر می بینید که با گذشت زمان، جستجوها برای یک کلمه کلیدی خاص به طور مداوم کاهش می یابد، می توانید متوجه شوید که این کلمه کلیدی مناسب هدف گذاری برای بازاریابی شما نیست و همچنین بالعکس. برای رتبه گرفتن در نتایج گوگل هیچ رازی وجود ندارد، محتوای با کیفیت کلید اصلی موفقیت در این موضوع است. در این مطلب قصد داریم به 13 راهکار و ترفندی اشاره کنیم که به تسلط یافتن شما در نوشتن محتوایی با پتانسیل دست یابی به رتبه بالا، کمک کند.

  • یک توصیف یا پیش نمایش جذاب از آنچه ویدیوی شما پوشش می­دهد بنویسید.
  • تولید محتوای سئو شده را هر فردی نمی تواند تولید کند، برای این منظور به افرادی نیاز است که هم در زمینه تولید محتوا و هم در زمینه سئو اطلاعات کاملی داشته باشند.
  • تمام صفحات یک سایت باید تحت یک ساختار منظم و قابل قبول قرار داشته باشند.
  • اينكه فقط پشت ميز بنشينيد و يك مقاله بنويسيد، كار سختي نيست!

ترافیک از مکان های دیگر به غیر از گوگل برای رتبه بندی جستجوی شما بسیار مهم است. و از نظر گوگل بهتر است که شما این کلمات را در کل محتوای صفحه استفاده کنید. این یک چیز است که کلمه کلیدی هدف خود را در برچسب عنوان و URL خود ببینید.

http://atours.irبهینه سازی تیترهای داخلی محتوا،تجربه کاربر را بهبود می‌بخشند و همچنین محتوای شما را تقسیم به بخش‌های کوچک‌تری می‌کنند. حداکثر طول عنوان یک پست 70 کاراکتر است و این به دلیل آن است که گوگل، بینگ و یاهو هر کدام به ترتیب دارای یک عرض قابل مشاهده تا حداکثر 70، 71 و 71 کاراکتر هستند. البته شما می‌توانید عنوانی طولانی‌تر انتخاب کنید اما این عنوان در موتورهای جستجو به طور کامل نمایش داده نمی‌شود. در سال های اخیر سایت هایی که نتوانسته اند سرعت بارگذاری مطلوبی را برای کاربران به ارمغان بیاورند، جریمه های سنگینی را از سوی موتورهای جستجو به خصوص گوگل متحمل شده اند. اگر خلاصه ای برای محتوای سئو شده نوشته نشود، ممکن است گوگل در هر بار نمایش، بخشی از متن را به عنوان خلاصه محتوا تشخیص دهد. محتوای سئو شده چیست و چگونه باید باشد؟ اینکه دقیقا محتوای سئو شده چیست، یک تعریف ساده و صریح ندارد، در واقع یک سری نکات باید در تولید محتوا رعایت شود.

بهینه سازی محتوای ویدیویی و بصری

بنابراین اگر از ابتدا محتوای خود را با کلیدواژه‌های خاص هدف‌مند نکنید، در رقابت برای کسب رتبه باید بیش‌ازحد تلاش کنید. اگر شما یک محصول در سایتتان دارید، نیازی نیست دسته داشته باشید. اما به هر صورت وقتی صفحه محصولی در سایتتان ایجاد می‌کنید چاره‌ای ندارید جز اینکه آن محصول را در یک دسته قرار دهید. سوالی که دارم اینه که توی یکی از ویدئو گفته بودید که جهت کاهش بانس ریت بهتره از انواع محتوا مثل عکس و فیلم و صوت و جدول استفاده کنیم.

یافتن کلمات کلیدی

در ابتدا، کلمات LSI به گوگل کمک می کنند تا مفاهیم و موضوع صفحه شما را به طور کامل بفهمد. به یاد داشته باشید که آن ها را کوتاه نگه دارید، از کلمات کلیدی استفاده و از جذاب بودن آن ها هم اطمینان حاصل کنید. محتوای شما باید اطلاعاتی که کاربر به دنبال آن است را در اختیارش قرار دهد. این کار باعث می شود تا اهمیت و ارزش صفحات را برای گوگل مشخص شود. محتوای طولانی پتانسیل بیشتری برای جذب بک لینک و اشتراک گذاری را دارد. Google Trends به شما نشان می دهد کدام کلمات کلیدی در هر زمان پر سرچ هستند.

کلمه کلیدی یا Keyword چیست؟

مطالب مرتبط