سئو چیست؟ مفهوم سئو از نظر متخصصین ایرانی و بین المللی آکادمی وبسیما | xeroseo

متاسفانه امکان مجله خبری زیرو سئو سایت ها و اعلام مشکلات آنها را نداریم چرا که این کار زمان و انرژی زیادی میطلبد. پیشنهاد میکنم مقالات و کتاب های تخصصی سایت را به دقت مطالعه کرده و موارد آموزش داده شده را در سایت خود رعایت کنید. در این مقاله 4 روش رایج برای تعیین هزینه انجام پروژه سئو را معرفی و مزایا و معایب هرکدام را بررسی میکنیم. اگر مجموعه‌ای اهمیت سئو را به خوبی درک کرده و بودجه کافی برای تامین هزینه‌های آن را داشته باشد؛ برون‌سپاری پروژه به یک شخص یا شرکت معتبر به‌صرفه‌ترین روش برای موفقیت در سئو خواهد بود. وقت بخیر تغییر قالب تا زمانیکه آدرس ها و محتویات صفحات عوض نشوند و از نظر سرعت و … در برخی مواقع که در هنگام تعویض قالب در سئو مشکل پیش می آید بدلیل رعایت نکردن موارد بالا است.

سئو منفی Negative SEO

در مورد CDN می خواستم کمی بیشتر مطالعه کنم که با سرچی که زدم محتوایی در این رابطه وجود نداشت، فکر کنم پیشنهاد بدی نباشه که با این موضوع هم مقاله ایی تولید بکنید. رفتن و حرکت به سمت قله احتمالا با سختی های زیادی همراهه ( تولید محتوا) شاید قله ای که در مسیرش حرکت می کنیم خیلی کوچیک باشه و بشه راحت بهش رسید. گاهی اوقات هم باید از طناب استفاده کنیم و یواش یواش بالا بریم ( لینک سازی ) گاهی اوقات در دامنه کوه خسته میشیم و کلا بی خیال کوهنوری. بعد از خوندن نظرات و البته ویدیوی ارزشمند داشتم به این فکر می‌کردم که تعریف من از سئو چی می تونه باشه. این کوهنوردی می‌تونه به تنهایی ( فریلنسر) یا به صورت جمعی انجام بشه ( تیم سئو ) انجام بشه.

http://atours.irبه عنوان مثال استراتژی شما برای آموزش سئو در فروش محصولات و خدمات با استراتژی سئو شما برای جذب ترافیک بالا و افزایش نرخ کلیک بسیار متفاوت است. شما برای اینکه بتوانید لینک سازی خارجی مناسبی داشته باشید، باید محتوای که در سایت خود استفاده می‌کنید، یونیک و دست اول باشد. در این صورت اعتبار سایت شما هم از نظر گوگل و هم از نظر مخاطبین شما به صورت قابل توجه‌ای افزایش پیدا می‌کند.

  • در صورتی که آن ها اول با کسب و کار شما رو به رو شوند، احتمال خریدشان از شما بسیار بالا است.
  • هرچه صفحه لینک دهنده معتبرتر باشد، بک لینک از آن ارزش بیشتری برای شما به همراه دارد.
  • این آمار عالی است؛ یعنی ماهانه 8000 نفر قصد خرید موبایل دارند و در اینترنت به دنبال جایی برای خرید موبایل می‌گردند.
با ابزارهای مربوط به آمار جستجوی هر عبارت در گوگل متوجه می‌شویم مردم با عبارت‌های مختلفی روزانه حدود ۸ هزار بار برای «خرید موبایل» یا عبارت‌های مشابه جستجو می‌کنند. زمانی یک پزشک به شما دارو پیشنهاد می کند که چاره ای جز آن نداشته باشد. با اینکه قرص و دارو حال شما را خوب می کند اما به خاطر شیمیایی بودنش بی شک تاثیر منفی در قسمت دیگری از بدن به جا می گذارد. با وجود رایج بودن این روش معایب بیشتری نسبت به سایر روش های تعیین قیمت دارد، برای مثال یکی از این معایب را می توان میزان فشار و استرسی که به متخصص سئو وارد می کند دانست. به علاوه برای هیچ چیزی تضمینی وجود ندارد و سئوکار نمی تواند قول صد در صد برای بهبود رتبه بدهد. مشکلی که وجود دارد این است که علاوه بر تشخیص کلمات کلیدی یکسان، گوگل به موضوع کلی محتوا هم حساس است و زمانی که شما درباره یک عنوان، دو متن کاملا متفاوت هم نوشته باشید، ممکن است دچار کنیبالیزیشن شوید.

ارسال Authority به صفحات با عملکرد ضعیف.

امتیاز دهی ابزار woorank عددی از صفر تا صد میباشد که هر چقدر عدد به 100 نزدیک باشد یعنی شرایط سئو سایت شما خوب است و هر چقدر عدد کم باشد یعنی نیاز به بهینه سازی دارید. اگر در بخشی خطایی یافت شود دقیقا به شما گفته میشود که فلان بخش از سایت شما نقص دارد و شما باید این مورد را بررسی کنید تا مشکل شما برطرف شود. این ابزار پولی بوده و شما با خرید اکانت میتوانید به تمامی بخش های آن دسترسی کاملی داشته باشید.

مطالب مرتبط