سئو چیست؟ seo چیست؟ بهینه سازی سایت برای موتور جستجو | xeroseo

هر سایتی میتواند به سایت شما لینک دهد و فرقی هم نمیکند به کدام صفحه سایت شما لینک دهد در نهایت این هست که شما از سایت دیگری یک لینک گرفته اید. لینک گرفتن از سایت ها پروسه خاصی دارد و همینجوری الکی اگر از هر سایتی بک لینک بگری بدون برنامه قطعا جریمه میشید و سئو سایت شما منفی خواهد شد. نکته ای هم هست که باید بدانید شما خودتان هم میتوانید برای سایتتان بکلینک بسازید اما باید طبق برنام باشد که تو بخش آموزش سئو کامل از پایه تا پیشرفته همه این موارد به شما گفته شده است.

آیا من نیاز به استخدام متخصص سئو، مشاور یا آژانس سئو دارم؟

به این ترتیب چنانچه کاربران از سایت مورد نظر استقبال کنند، این سایت ترفیع رتبه خواهد گرفت، در غیر این صورت به جایگاه قبلی خود بر خواهد گشت. شهرت و محبوبیت سایت نیز از ترافیک طبیعی و میزان تعامل کاربرانش با آن مشخص می‌شود. اهمیت شهرت و محبوبیت سایت در سئو از نظر بک لینک‌هایی است که قصد دارید از سایت‌ها بگیرید. ارزش بک لینک‌های سایت‌های معتبر بسیار بیشتر از بک لینک‌هایی است که از سایت‌های ناشناس می‌گیرید. هر لینکی که ایجاد می‌شود توسط روبات‌های گوگل و سایر موتورهای جستجو مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

http://atours.irبارگذاری تنبل یک فرآیند ساده است که در آن محتوایی که در بالای صفحه قابل مشاهده است در اولویت قرار می گیرد و بقیه کمی دیرتر بارگذاری می شوند. قبل از آپلود تصویر خود در سرور، از یک ویرایشگر تصویر برای تغییر اندازه تصویر هم اندازه عرض وب سایت خود استفاده کنید. ممکن است وب سایت شما کمی پهن تر باشد، اما به ندرت به یک سایت تمام عرض نیاز خواهید داشت، مخصوصا اگر صفحه شامل تصویر نیز باشد. در صورت امکان، بارگذاری و اجرای اسکریپت‌ها را به تأخیر بیندازید، بدین شکل که یا پس از چند ثانیه از بارگذاری منابع مهم صفحه، یا زمانی که بازدیدکننده صفحه را به پایین اسکرول می‌کند بارگیری شوند. این راهکار را می توان برای ابزارک های کامنت گذاری و چت اعمال کرد. سرعت بارگذاری صفحه یکی از مهمترین جنبه های سئو تکنیکال و یک فاکتور مهم در UX است.

پاسخ

البته برخی نقشه‌های مجله خبری زیرو سئو هم برای کاربران ساخته می‌شوند تا کاربران بتوانند با استفاده از آن‌ها در یک صفحه، تمام صفحات سایت را مشاهده کنند. این سوال پاسخ مشخصی نداشته و در بحث هایی که در این باره صورت گرفته است، هر کسی با توجه به نیازها و شرایط خود می تواند از یک یا هر دو گزینه استفاده نماید. اما تقریبا جای شکی نیست که هر دو گزینه میتوانند نقش موثری در موفقیت وب سایت داشته باشند.

  • وقتی صحبت از سئو می شود ، همه به دنبال دستیابی سریع به سود و کسب رتبه بالاتر در جستجو گوگل هستند و اغلب “سئو کلاه سیاه یا black hat SEO” اولین چیزی است که به ذهن خطور میکند.
  • در اینجا نمونه ای از صفحه نتیجه جستجو برای پست ما با عنوان “متا دیسکریپشن چیست” با کلمه کلیدی هدف “متا دیسکریپشن” آورده شده است.
  • توجه داشته باشید که در این مواقع اگر پوشه جاوا اسکریپت و مانند آن را از دسترس گوگل خارج کنید با مشکل سئو مواجه خواهید شد.
  • قبل از یادگیری عملکردهای موتورهای جستجوگر باید با مفهوم آن آشنا شوید.
  • تمرکز اصلی الگوریتم رنک‌برین تجربۀ کاربری یا UX است و می‌توان ادعا کرد که مدت زمان حضور کاربران در صفحات، ادامه پیدا نکردن جستجو در یک موضوع خاص، نرخ کلیک در نتایج جستجو و …

به عنوان مثالی دیگر، اگر شما عبارت “پیتزا تهران” را جستجو کنید، سه فست فودی که ارائه کننده پیتزا در تهران هستند را مشاهده می کنید. لینک های خارجی موجب انتقال کاربران از یک صفحه از دامین شما به صفحه دیگری از دامینی دیگر می شوند. همچنین یک گزارش عالی برای استفاده در هنگام تجزیه و تحلیل ترافیک ارگانیک از گوگل است (صفحاتی که افراد پس از جستجو بازدید می کنند صفحات فرود نامیده می شوند).

مطالب مرتبط