هوش مصنوعی مولد – استفاده مؤثر از ابزارها در حین اجتناب از تله‌های رایج [Podcast]


استراتژی های پیاده سازی موثر و رشد کسب و کار

ChatGPT و سایر مدل‌های زبان بزرگ (LLM) ظاهراً همه جا هستند، و بسیار مهم است که یاد بگیرید چه چیزی با آنها امکان پذیر است و در عین حال معایب آنها را بپذیرید. بالاخره آیا LLM ها هوش خود را دارند؟ آیا ChatGPT برای «زمان اصلی» آماده است یا صرفاً یک اسباب‌بازی است که می‌تواند به داستان‌های جعلی و مملو از خطا منجر شود؟

رئیس هلدینگ پایلوت، اریک انج، در SEJShow به من پیوست تا حقیقت را در پس افسانه‌های رایج پیرامون چشم‌انداز مولد هوش مصنوعی و نحوه موفقیت با ابزارها به اشتراک بگذارد.

مشکلات ناشی از اعتماد بیش از حد به هوش مصنوعی مولد را کشف کنید. شما همچنین خواهید فهمید که چه چیزی ممکن است و چگونه از آن در کسب و کار خود به بهترین شکل استفاده کنید و از اشتباهات رایج مرتبط با LLM اجتناب کنید.

باید به یاد داشته باشیم که مشکل واقعی این است که این موارد در اینترنت باز آموزش داده می شوند. ما تمام اطلاعات جهان را در وب داریم، و این عالی است، اما همچنین تمام اطلاعات نادرست جهان را در وب و بسیاری از اطلاعات نادرست آشکارا مورد نظر داریم. – اریک انج، 41:18

هر کسی که فکر می کند سئو به این دلیل از بین می رود، سئو را درک نمی کند. تا زمانی که مردم بخواهند چیزها را جستجو و پیدا کنند، و تا زمانی که ابزارهایی برای کمک به افراد برای جستجو و یافتن چیزها وجود داشته باشد، SEO، پایان داستان وجود خواهد داشت. اریک انج، 32:48

ما در نقطه‌ای نیستیم که این امر در همه چیز جایگزین انسان‌ها شود. اما ما در نقطه ای هستیم که ابزار بسیار جالبی را توسعه داده ایم که می تواند به صورت سازنده و خلاقانه به روش های مختلف مورد استفاده قرار گیرد.–اریک انج، 37:38

[00:00] – آشنایی با اریک
[04:21] – نقش فعلی و آینده هوش مصنوعی در جستجو و فرصت ها
[09:36] – اثرات اطلاعات نادرست بر کاربران مختلف اینترنت
[14:13] – گزارش خطا به گوگل: بهترین شیوه ها
[15:25] – آماده سازی سایت های تجارت الکترونیک برای جستجوی تقویت شده با هوش مصنوعی
[21:02] – نقش محتوا در نتایج جستجوی محلی
[23:52] – ارزیابی انتخاب منبع گوگل برای نتایج جستجو
[28:23] – تاثیر یکپارچه سازی نتایج گوگل بر کلیک ها و تبدیل ها
[31:48] – اهمیت دیده شدن برند در نتایج جستجو
[33:14] – سوء تفاهم در مورد تأثیر هوش مصنوعی بر نتایج جستجو
[37:40] – چشم انداز آینده سیستم های هوش مصنوعی
[38:29] – پیشرفت های اخیر در دقت خروجی تولید شده توسط ai
[41:18] – مسائل مربوط به اطلاعات نادرست وب و تأثیر آنها بر مدل های Ai
[44:22] – استراتژی هایی برای محتوای تجاری بهینه شده با هدف
[46:55] – تأثیر بالقوه هوش مصنوعی بر اعتبار محتوای آنلاین
[48:33] – اهمیت متخصصان در تقویت محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی
[50:19] – رویکرد گوگل برای ارزیابی قابلیت اعتماد محتوا
[51:49] – بینش در مورد نقش هوش مصنوعی در تولید محتوا و سئو در آینده

منابع ذکر شده:
هلدینگ خلبان: https://www.pilotholding.com/

در حال حاضر، ما این تغییر پارادایم عظیم یا آمادگی برای تغییر را داریم. ما قطعا در مرحله نوزادی هستیم. اکثر ما سئوکاران Google SGE را روی مرورگرهایمان اجرا می کنیم. ما روزانه در حال انجام پرس و جو هستیم. هر بار که یک پرس و جو انجام می دهیم، می ترسیم یا مضطرب می شویم. اکنون می بینیم که مقاله ای قبل از نتایج معمولی ارگانیک ظاهر می شود. ما باید به خود یادآوری کنیم که در حال حاضر در حال آزمایش بتا هستیم. -لورن بیکر، 04:21

ساده ترین راه برای شروع این است که صفحه ای را در سایت خود بگیرید، آن را به مدل وارد کنید، عبارت جستجویی را که می خواهید برای آن رتبه بندی کند به آن بدهید و از او بپرسید که چه تغییراتی باید انجام دهید تا شانس خود را برای رتبه بندی در آن افزایش دهید. یا اینکه چه شکاف های محتوایی را باید پر کنید. اریک انج، 44:22

با گذشت زمان، EAT (تخصص، اقتدار، اعتماد) اهمیت بیشتری پیدا می کند. گوگل برای جستجوی متخصصان موضوع، بررسی حقایق و کارکنان قوی متخصصان صاحب محتوا، اهمیت زیادی قائل می شود. اریک انج، 48:22

برای مطالب بیشتر مانند این، در کانال یوتیوب ما مشترک شوید: https://www.youtube.com/user/searchenginejournal

ارتباط با اریک انج:

اریک انج یک متخصص برنده جوایز و یکی از بنیانگذاران هلدینگ پایلوت است که متخصص در مشاوره اجرایی برای سئو، بازاریابی محتوا، بازاریابی دیجیتال و امور مالی است. او شرکت Stone Temple Consulting را تأسیس کرد که بعداً توسط Perficient خریداری شد و در آنجا به عنوان مدیر کل و مدیر تیم بازاریابی دیجیتال خدمت کرد.

تخصص اریک شامل استراتژی بازاریابی دیجیتال، SEO، بازاریابی محتوا، جستجوی پولی، بهینه سازی نرخ تبدیل، رسانه های اجتماعی، تجزیه و تحلیل وب و اتوماسیون بازاریابی است. او در هدایت کسب‌وکارها به سمت مرحله بعدی رشدشان سرآمد است.

با اریک در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/ericenge/
او را در توییتر دنبال کنید: https://twitter.com/stonetemple

با لورن بیکر، بنیانگذار مجله موتور جستجو ارتباط برقرار کنید:
او را در توییتر دنبال کنید: https://www.twitter.com/lorenbaker
با او در لینکدین ارتباط برقرار کنید: https://www.linkedin.com/in/lorenbaker





منبع

مطالب مرتبط