گوگل برچسب های جستجوی جدیدی را برای کوپن ها و تبلیغات معرفی می کند


گوگل نتایج جستجوی خرید را با برچسب‌های جدید به‌روزرسانی می‌کند که کوپن‌ها و تبلیغات را برجسته می‌کند و توانایی مقایسه قیمت‌ها از چندین خرده‌فروش را دارد.

بر اساس نظرسنجی اخیر گوگل، در میان آمریکایی‌هایی که قصد خرید برای تعطیلات را دارند، 43 درصد درصدد هستند نسبت به سال گذشته به دنبال معاملات و فروش بیشتری باشند.

Google بخش مرکزی تجربه خرید برای مشتریان ایالات متحده است. به طور متوسط، 60٪ می گویند که در دو روز گذشته از ویژگی های Google برای خرید استفاده کرده اند.

برای کمک به جستجوگران در یافتن اقلام مورد نظر خود با بهترین قیمت های موجود، Google چندین ویژگی جدید را ارائه می کند.

برچسب‌های جستجوی جدید Google برای کوپن‌ها و تبلیغات

گوگل برچسب های جستجوی جدیدی را برای کوپن ها معرفی می کند &  تبلیغات

Google در حال معرفی یک نشان تبلیغاتی در نتایج جستجو در مورد مواردی است که با استفاده از کد کوپن تخفیف ارائه می‌کنند، مانند «۱۵٪ تخفیف با کد کوپن تعطیلات».

علاوه بر این، یک ویژگی جدید برش کوپن به جستجوگران امکان می دهد کدهای تبلیغاتی را برای زمانی که آماده خرید هستند ذخیره کنند.

شایان ذکر است که بینگ با این ویژگی گوگل را شکست داد، زیرا در ماه آگوست کدهای کوپن را به نتایج جستجو اضافه کرد. با این حال، اجرای هر شرکت از ویژگی کاملاً متمایز است.

معاملات را در کنار یکدیگر مقایسه کنید

گوگل برچسب های جستجوی جدیدی را برای کوپن ها معرفی می کند &  تبلیغات

داده‌های گوگل نشان می‌دهد که خریداران وب‌سایت‌های زیادی را انجام می‌دهند. در سال 2022، بیش از نیمی از خریداران ایالات متحده قبل از اینکه تصمیم بگیرند چه چیزی و کجا بخرند، از چندین وب سایت بازدید کردند.

یک ابزار جدید مقایسه قراردادها در نتایج جستجوی گوگل، مشاهده معاملات در میان خرده فروشان را آسان تر می کند. به عنوان مثال، اگر “کت پفی زنانه” را جستجو کنید، گوگل مقایسه ای کنار هم از معاملات موجود در SERP ها را نشان می دهد.

بینش قیمت

گوگل برچسب های جستجوی جدیدی را برای کوپن ها معرفی می کند &  تبلیغات

ویژگی بینش قیمت گوگل به نتایج جستجو می آید تا به خریداران کمک کند تا تصمیمات خرید آگاهانه تری بگیرند.

اطلاعات آماری قیمت به شما این امکان را می‌دهد که قیمت‌ها را در بین تاجران و پایین یا بالا بودن قیمت براساس مقادیر تاریخی ببینید.

این ویژگی ها همه به موقع برای فصل خرید تعطیلات عرضه می شوند.


تصویر ویژه: Vitalii Vodolazskyi/Shutterstock





منبع

مطالب مرتبط