سئو تولید محتوا چیست؟ 16 فاکتور اصلی محتوای سئو شده آکادمی کاپریلا | xeroseo

بعنوان مثال بحث انتخاب لینکهای داخلی از موارد سئو تکنیکال است. توصیه ما این است که در هر مطلب خود به حداقل ۲ سایت معتبر لینک بدهید. اما برای اینکه مخاطبتان سایت شما را ترک نکند، ترفند خوبی که می‌توانید به کار بگیرید این است که در تنظیمات لینک، گزینه‌ی باز شدن در پنجره جدید را بزنید.

هرآنچه کاربران قصد جستجو دارند را پوشش دهید

سعي كنيد مجله خبری زیرو سئوهاي قابل فهم توليد كنيد، مشکلات پیچیده را برایشان آسان کنید و کاری کنید که محتوایتان قابل درک باشد. هدف از HOOK در واقع بوجود آوردن شرایطی است كه بتواند كاربران را به سمت خود جذب كند. اگر اين كار به درستي انجام شود، این شرایط می تواند باعث ميشود كه كاربران، جذب محتوايتان بشوند. برای اینکه میزان ترند بودن یک موضوع را بسنجید، می توانید از ابزارGoogle Trends استفاده كنيد تا ببينيد چقدر يك كلمه ى كليدى مرسوم است.

زامبی پیج ( Zombie Page ) چیست؟

اگر در زمینه تولید محتوا فعالیت دارید یا می‌خواهید آمار بازدید از سایت شما بیشتر شود و به رتبه‌های برتر گوگل برسید، باید موارد مهمی را رعایت کنید. به فرایند بهبود و بهینه سازی محتوای تولید شده در صفحات سایت سئو محتوا می‌گویند. تولید محتوا یعنی خلق کردن مطالب و این مطالب میتونه توی سایت و یا شبکه های اجتماعی قرار داده بشه و برای سایت اهمیت بسیار بیشتری داره . با ترکیب تولید محتوا و سئو ، کسب و کار شما به مشتریان و مخاطبان شناسانده میشود . برای یک پست وبلاگ معمولی، 300 تا 500 کلمه باید حداقل تعداد کلمات باشد.

http://atours.irشما با لینک‌های داخلی با کیفیت و مرتبط، کاربر و موتورهای جستجو را به صفحات مرتبط جهت اطلاعات آموزشی بیشتر هدایت می‌کنید. Title tag همان عنوانی است که در نتایج جستجوی گوگل برای کاربران به نمایش در می‌آید. این عنوان می‌تواند با عنوان اصلی محتوا یکسان و یا متفاوت باشد. برای سئو محتوا، باید این تگ را نیز مانند تگ h1 بهینه کنید. اگر تگ عنوان را به صورت جذاب همراه با کلمه کلیدی اصلی که ترجیحاً در ابتدای عنوان قرار دارد بنویسید، می‌تواند نرخ کلیک را بالا برده و از این جهت بر روی سئو، تاثیر عالی داشته باشد.

بر روی ۱ یا ۲ کلیدواژه چند کلمه‌ای تمرکز کنید که مطابق با نیاز مخاطب باشد.

سرعت بالای انتشار محتوا نشان می‌دهد که محتوای سئو شده می‌تواند تا چه اندازه دارای اهمیت باشد. اگر به‌عنوان صاحب یک کسب و کار بخواهید در هر کلمه کلیدی رتبه مناسبی در موتورهای جستجو، مانند گوگل، کسب کنید، بهتر است با اصول محتوا در سئو آشنا شوید. این شامل تمام جنبه های نوشتن و ساختار محتوا در وب سایت شما می شود. گوگل نیز مانند بازدیدکنندگان، متن وب سایت شما را می خواند و اسکن می کند.

  • متن لینک باید کاملا شفاف و واضح انتخاب شود تا کاربر در هنگام کلیک کردن بداند که انتظار چه محتوایی را داشته باشد.
  • در مورد سئو فروشگاهی چطور باید عمل شه؟ ایا تحقیق کلمه کلیدی به همان میزان میتونه تاثیر گذار باشه؟ ممنون میشم اگر مطلبی در این باره ارائه کردید عنوانش رو برام بنویسید.
  • نیت مسیریابی- کاربر قصد دارد وارد سایتی شود اما بجای وارد کردن ادرس سایت، عنوان آن‌را جستجو می‌کند.
  • بااین‌حال، در چنین مواردی مسلماً کاربر تا زمانی‌که یک نتیجه با نشان تاریخ و کاملا جدید در صفحه وجود دارد، معمولا روی نتایجی که بدون نشان تاریخ هستند کلیک نمی‌کند.

مطالب مرتبط