سئو محتوا، مهمترین نکاتی که باید درمورد آن بدانید | xeroseo

باید قبل از هرگونه اقدام به تولید محتوا، ساختار محتوایی سایت استخراج گردد. باید در ابتدا صفحات بنیادی و صفحات فرعی یا کوچک‌تر مشخص کنید تا بتوانید با یک ساختار مناسب بین آن‌ها لینک ایجاد کنید. صفحه بنیادی موضوع اصلی را پوشش می‌دهد (کلیدواژه‌های کوتاه، اساسی و با تعداد جستجوی بالا). و صفحات فرعی (کلیدواژه‌های جانبی، عمدتا دو یا چند کلمه‌ای و با تعداد جستجوی کمتر)، وارد جزئیات مربوط به زیردسته‌های آن موضوع می‌شوند (کلیدواژه‌های دُم دراز). از دید کاربران، سئو محتوا به معنی فراهم کردن محتوای با کیفیت به صورت مستمر است، به گونه‌ای که پاسخگوی نیازهای آن‌ها باشد. اگر کاربر سوالی داشته باشد، محتوای شما باید بهترین پاسخ را در اختیار کاربر بگذارد.

طراحی محتوا و سئوی محتوا

محتوا به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین شیوه‌های رسیدن به موفقیت در یک وب‌سایت محسوب می‌شود. در هنگام سرچ کردن در موتور جستجوی گوگل، بعد از نگارش چند حرف، گوگل پیشنهاد‌های مختلفی را ارائه می‌دهد. توجه داشته باشید که پیشنهادات گوگل جزو پرجستجوترین کلمات هستند که رقابت زیادی بر روی آن کلمات وجود دارد. کلمات کلیدی پیشنهادشده از سوی گوگل بسیار ارزشمند هستند و بهتر است آن‌ها را در یک فایل ذخیره کنید و سپس مورد بررسی قرار دهید. تجربه ۱۰ ساله ما در زمینه سئو و انجام پروژه‌های بسیار در زمینه تولید محتوای سئو شده، تیم ما را به قدری توانمند ساخته است تا آنچه نیاز شماست را برآورده کنیم.

اهمیت سئو محتوا در رشد و موفقیت سایت

تحقیق در مورد کلمات کلیدی نیاز به دانش و تخصص کافی در حوزه کاری مربوطه داشته تا بتوان متوجه شد که کار بر روی چه کلماتی میتواند به سئوی سایت کمک کند. البته ابزار و تکنیک های خاصی نیز وجود دارد که وبمسترها میتوانند به کمک آنها در هر حوزه ای تحقیقات کلمات کلیدی را انجام دهند. عنوان نوشته وبلاگ شما برای رتبه بندی جستجو بسیار مهم است. یک عنوان خوب باعث می شود که مقاله شما بیشتر در جستجو های مرتبط نمایش داده شود. مهمتر از همه، یک عنوان تاثیرگذار باعث می شود کاربران هنگام جستجو بر روی مقاله شما کلیک کنند.

http://atours.ir

برای نتیجه‌گیری بهتر، لازم است که محتوا و یا بهتر است کل سایت خود را ریسپانسیو و یا موبایل‌پسند کنید. منظور از موبایل‌پسند بودن این است که صفحات سایت شما از جمله صفحه محتوای مقالات بتواند به شکل خوانا و واضح در دستگاه‌های موبایل نیز برای کاربر نشان داده شود. حتماً نحوه نمایش محتوای خود را در گوشی موبایل بررسی کنید و از عملکرد درست آن اطمینان حاصل کنید، زیرا بخش زیادی از کاربران، از موبایل برای وب‌گردی استفاده می‌کنند. چینش مناسب بخش‌ها، اندازه مناسب فونت مقاله، فاصله مناسب بخش‌ها با یکدیگر و … از فاکتورهای مهم این نکته هستند.

  • ما در تیم سئو محتوا در خدمت شما عزیزان هستیم تا در این رابطه پاسخی در خور و شایسته را تقدیم حضور تان نمائیم.
  • آموزش‌های حرفه‌ای ما شامل دوره‌های آموزش سئو و محصولات آموزشی سئو (وبینار، کتاب و فیلم‌، همایش و کارگاه) است.
  • بنابراین به صورتی از کلیدواژگان در محتوای خود استفاده کنید که غیرطبیعی و از روی اجبار به نظر نرسد.
  • مطمئن شوید که تصاویر و سایر فایل‌های رسانه‌ای‌تان عملکرد محتوا را کند نمی‌کنند.

يكي از تکنیک های مورد علاقه من در مجله خبری زیرو سئو سئو محتوا ، استراتژي H&W است. حرف H مخفف how to و به معنای “چگونه، چطور ” است و حرف W مخفف تمامی افعالی است که با Wh شروح می شوند. مانند What، Why، When، Where یا Who که به ترتیب به معنای چه، چرا، کی، کجا و چه کسی می باشد. چگونه تنها كاري كه بايد بكنيد اين است كه از اين واژه ها در عنوانتان استفاده كنيد. خبر خوب اين است كه بر خلاف تصور، سئو محتوا، كار چندان پیچیده ای نیست. چرا؟ برای اینکه تجربه ي شما منحصر به فرد و متفاوت از تجربه ي سایر آدم ها در اين كره ي خاكي است!

بخش 18: ابزارهای بررسی وضعیت سئو مقاله

مطالب مرتبط