سئو محتوا: با آموزش محتوای سئو شده، در گوگل پادشاهی کن! ویکی دمی | xeroseo

اغلب مبتدیان این اشتباه را می کنند که لینک داخلی را به صورت یک طرفه انجام دهند، یعنی فقط از مقاله جدید به مقاله قدیمی لینک می دهند. در صورتی که شما می توانید با ویرایش پست های قدیمی تر برای پیوند به مقالات جدید خود از حداکثر مزایای ارزش لینک استفاده کنید. شما باید تعداد بسیاری از این کلمات کلیدی را در محتوا خود قرار دهید تا بتوانید محتوای کاملی را برای کاربران بنویسید. البته نباید سعی کنید آن ها را در متن خود به صورت نامفهوم و نامربوط جایگذاری کنید.

http://atours.irمنظور از شکاف، هر موضوعی است که در صفحات نتایج برتر گوگل پوشش داده شده‌اند، اما در محتوای شما وجود ندارد. ممکن است موضوعات فرعی بالقوه ای که جستجوگران در پی آن هستند را فراموش کرده باشید. می‌توانید با مقایسه سه پست برتر در گوگل با پست خودتان به این هدف برسید. فرض کنید شما یک وبلاگ بسیار عالی برای ارائه محصولاتتان نوشتید و می‌خواهید همه‌ی چشم‌ها به وبلاگ شما باشد. ولی بعد از چندین ماه می‌بینید کسی از وبلاگ شما بازدید نکرده است. دلیل آن چیست؟ ماهانه بیش از 70 میلیون محتوا تولید می‌شود که ممکن است وبلاگ شما در بین این حجم از اطلاعات گم شود.

فهرست مطالب

درک این موضوع که کاربران به دنبال چه کلمات کلیدی هستند؟ افراد به روش های مختلف برند یا کسب و کار شما را جستجو می کنند. گوگل گزینه ای خوبی است که شهرت نسبی هر یک از کلمات کلیدی که در موتور جستجو وارد می کنید را به شما نشان می دهد. همچنین، باید مطمئن شوید که کلمه کلیدی‌تان در متن به طور متعادل تقسیم شده‌اند. پس، سعی نکنید در پاراگرافِ اول محتوای خود، 10 بار از کلمه کلیدی‌تان استفاده کنید و در طول متن تنها یکبار از آن استفاده کنید. آیا اشتباهات رایج در انتخاب کلمات کلیدی را می دانید؟ اگر پاسخ تان منفی است، پیشنهاد می‌کنیم به وبلاگ نوین مراجعه کنید. درست است که برای کسب رتبه در موتور جستجو به محتوایی عالی نیاز دارید، ولی این محتوا باید جوری نوشته شود که گوگل هم سریع آن را شناسایی کند و به دست کاربر برساند.

مزایای استفاده از سئوی محتوا در سایت

پس نوشتن محتوایی که یک آموزش کامل درباره طرز تهیه مربای آلبالو است می تواند رتبه خوبی در نتایج بگیرد. یکی از بهترین حالت‌های لینک خارجی در محتوا، سایت‌های خارجی‌ای است که از آن برای منبع نوشتن محتوای خود بهره بردید. کاری که ما در مجله کاپریلا و در انتهای همین مقاله انجام داده‌ایم. ویدیو نیز مانند تصویر همین تاثیرات را بر روی محتوا و سئو سایت شما دارد. در صورت امکان یک کلیپ ویدیویی جذاب را در داخل محتوای خود بگنجانید. مثلاً در مقالات آکادمی کاپریلا، خلاصه مقاله به صورت آموزک‌های ویدئویی تهیه شده و در مقاله منتشر می‌شود.

بعد از اتمام سئو محتوا، کار را به گوگل بسپارید

اگر عکسی که متعلق به خودتان باشد در اختیار ندارید مجله خبری زیرو سئو یک عکس از سایت‌هایی که عکس برای فروش می‌گذارند خریداری کنید که قیمت آن معمولاً کمتر از یک دلار است. باید سعی کنید به روش های مختلف لینک بیلدینگ، از سایت های دیگر به سایت خود لینک بگیرید. لینک دادن سایت های دیگر به سایت شما، به معنای معرفی سایت شما به گوگل توسط دیگران است و ارزش و اعتبار سایت شما در نظر گوگل را افزایش خواهد داد. ارتباط با موتورهای جستجو در طول سال ها تکامل یافته است. به طور کلی می توان گفت اگر به دنبال موفقیت وب سایت خود هستید، به سئو نیاز خواهید داشت. نیز برای تصاویر نیاز است تا گوگل بتواند راحت تر متوجه موضوع تصاویر شود.

  • خاص ترین خدمات مربوط به تولید محتوا را می توانید از سایت تخصصی سئو محتوا دریافت کنید.
  • خدمات سئو سایت را می توان به خوبی دریافت نمود از یکی از تخصصی ترین تیم های فعال در این حوزه.
  • از شما انتظار نداریم که هر یک از این استراتژی‌های عالی را درست از همین الان در محتوای خود پیاده‌سازی کنید.
  • فرق اصلی این دوره کوتاه و حرفه‌ای، با بقیه دوره‌ها اینه که کاملا عملی و کاربردیه و توی کمترین زمان ممکن هر چیزی که لازمه از آموزش سئو محتوا بدونی، ارائه می‌شه.
  • برای جذب مخاطب و افزایش CTR، می‌توانید از اصلاح‌کننده‌های احساسی در عناوین خود استفاده کنید، مانند «بهترین»، «شگفت‌انگیز»، «خنده‌دار»، «رایگان»، «چگونه»، «غافلگیرکننده» و …
  • هزینه هر محتوا بر مبنای 700 کلمه که شامل خدمات سئو هم شده باشه توی سال 1401 رو مبلغ 90 هزار تومن قیمت گزاری کردم .

مطالب مرتبط